استقلال در 10 سفر قبلی خود به شهر انزلی، تنها یک بار برابر ملوان موفق به کسب پیروزی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با قرار گرفتن شاخص کیفیت هوا بر روی عدد ۱۳۰ هوای شهر تهران برای گروه های حساس ناسالم است.
آبی‌های شهر ریاض و زرد و مشکی‌های شهر جده باید از ساعتی دیگر در شهر طائف نبرد حیثیتی را برگزار کنند.
شیراز به عنوان شهر خیال انگیز هنرمند پرور، نه تنها درخور ثبت ملی بلکه لایق شناساندن به جهانیان به عنوان شهری است که معرف فرهنگ و هنر فاخر این سرزمین است.
ما در مناطق ۱۹ (کوره پز خانه‌ها و اراضی باز)، ۱۸، ۲۱، ۲۲، ۱۶، ۵ و... فضا‌های بکر فراوانی داریم که شهرداری می‌خواهد با تصویب لایحه جدید ساخت و ساز در باغ ها، در آن‌ها اجازه بارگذاری - مطابق با بارگذاری طرح تفصیلی را صادر کند؛ و این یعنی فروش ته مانده ظرفیت اکولوژیکی شهر! در برنامه توسعه هفتم، دولت فعلی پیشنهاد الحاق کمیسیون ماده ۵ را مطرح کرده است، ولی این یک اشتباه استراتژیک است چرا که جابجایی دبیرخانه‌ها راهکار حل مسئله نیست.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید یکی از ستا‎ره‌هایی که مورد توجه باشگاه الهلال قرار گرفته و آبی‌های شهر ریاض پس از ناکامی در جذب لیونل مسی، با یک پیشنهاد نجومی قصد به خدمت گرفتن مرد کروات را دارند.
مدافع اسبق پرسپوليس با حضور در شهر زادگاهش تماشاگر دیدار دو تیم داماش و فولاد نوین شد.
وزیر کشور در نامه‌ای به استاندار قم با تبدیل روستای قاهان مرکز بخش قاهان شهرستان جعفرآباد به شهر موافقت کرد.
شاید فکر کنید پیکره‌های به جا مانده در شهر پمپئی در واقع بقایای «بدن» قربانیان هستند. اما این درست نیست. این پیکره‌ها حکایت عجیب‌تری دارند.
شهر به شهر می‌چرخیدم. با هویت جعلی کار می‌کردم. بعد متوجه شدم که عکس مرا در روزنامه‌ها منتشر کرده‌اند. از ترسم، قاچاقی به افغانستان رفتم. اما در آنجا هم نتوانستم بمانم. در این مدت حتی از همسرم هم خبر نداشتم. به همین دلیل چند وقت قبل به امید اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده و دیگر پلیس دنبالم نیست، به تهران برگشتم و با هویت جعلی در یک جگرکی مشغول به‌کار بودم که دستگیر شدم.
ناپل، شهری با افراطی‌ترین باورها، بالاخره بر سحر و جادو غلبه کرده و خود را مهیای جشن قهرمانی اسکودتو پس از 33 سال می کند.
باشگاه ناپولی در تاریخ خود هرگز به مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ نرسیده و مردم این شهر امشب در استادیوم دیه‌گو مارادونا از بازیکنانشان تنها یک انتظار دارند: صعود.
اصفهان- کارشناس گردشگری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آران و بیدگل از بازگشایی شهر زیرزمینی نوش‌آباد به روی گردشگران خبر داد.
اصفهان- بررسی آمار بارندگی استان نشان می‌دهد که کلانشهر اصفهان تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری بارش‌های یکسال کامل زراعی را دریافت کرده است.
نمایندگی انجمن صنعتگران و بازرگانان مستقل ترکیه «موسیاد» پس از زلزله‌ای که در ۱۰ استان به مرکزیت قهرمان‌مرعش ویرانی عظیمی به بار آورد، در مدت کوتاهی با سازمان‌های داخلی و خارجی خود تمام توان خود را به منطقه حادثه‌ای منتقل کرد
یک شهر مرزی در حومه استان ادلب سوریه در نزدیکی مرز سوریه در اثر زلزله شدید با خاک یکسان شده است.
بر اساس تصویب شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، بیست و هفتمین دوره این رویداد مهم با همکاری شهرداری تهران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب برگزار می‌شود.
سازمان لیگ تیم شهر خودرو را از رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور هم کنار گذاشت.
نمایشگاه شهرآفتاب با اینکه هنوز تا تکمیل شدن سالن‌های نمایشگاهی اش راه طولانی در پیش دارد، اما سعی می‌کند در صنعت نمایشگاهی حرفی برای گفتن داشته باشد و از سایر رقبا عقب نماند و حالا نیز خیز برداشته تا در ماراتن برگزاری نمایشگاه کتاب سال آینده بتواند میزبان میلیون‌ها بازدید‌کننده باشد.
قلب مردم «آبودان» هنوز هم به عشق صنعت می‌تپد؛ آنها در این شرایط سخت هم پای کارند و امید دارند تیم‌شان از قعرجدول جدا شود.
گل علیرضا کوشکی که بلافاصله پس از گل دوم گل‌گهر به ثمر رسید حسابی سرمربی آبی‌های شهر سیرجان را عصبانی کرد.
شهردار تهران با عنوان این مطلب که شهر تهران نیاز به کار دارد، گفت: بنیاد مستضعفان ظرفیت بالایی دارد و می‌توانیم بسته‌های بزرگی را با هم کار کنیم.
مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران از انجام مطالعات لازم به منظور اجرای حدود ۳۰ کیلومتر از شبکه اصلی جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر تهران در سال جاری و سال آینده خبر داد.
شیراز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: شهر سلامت شیراز می تواند یکی از شهرهای جامع جدید کشور باشد و برای رسیدن به این موفقیت حمایت های دولتی نیز وجود دارد.
احمد بهرامی علاوه بر کارگردانی چند فیلم کوتاه، مجموعه مستند تلویزیونی و دو تله‌فیلم با اولین فیلم بلند سینمایی‌اش یعنی «پناه» کاندیدای دریافت جایزه ویژه جشنواره مدیترانه‌ای کن شد و فیلم دوم او «دشت خاموش» که این روزها روی پرده سینماهای هنروتجربه است، توانست عنوان بهترین فیلم را در بخش افق‌های هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از آن خود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ